Έιναι κρίμα τέτοια ”μυαλά” να μας φεύγουν στα ξένα…
…είναι μια φράση που την ακούμε συχνά την τελευταία δεκαετία!
Σε κάποιες περιπτώσεις αποτυπώνει την ωμή πραγματικότητα τών καταστάσεων και σε κάποιες άλλες την χρησιμοποιούμε για σαρκασμό όπως για παράδειγμα στην παρακάτω περίπτωση τεχνικού ελέγχου που δεν είναι και η μοναδική…
–
Πρόσφατα μας κάλεσε πελάτης, να κάνουμε έλεγχο για λογαριασμό του, σε ένα επαγγελματικό αυτοκίνητο τύπου FIAT Doblo.
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είχε ‘’γράψει’’ αρκετά χιλιόμετρα στο κοντέρ του, αφού ως επαγγελματικό, δούλευε καθημερινώς διανύοντας και μεγάλες αποστάσεις.
Εις γνώση του λοιπόν ο πελάτης, πως το αυτοκίνητο είναι αρκετά ‘’δουλεμένο’’ πήρε την απόφαση να κάνει τεχνικό έλεγχο μιας και τον ενδιέφερε η απόκτησή του και γνωρίζοντας επίσης πως μέσα από τον έλεγχο, το πιο πιθανό είναι πως θα προέκυπταν κάποιες φθορές και βλάβες, σημαντικές ή μη σημαντικές…
Ετσι έγινε λοιπόν και ο πελάτης, μας κάλεσε για να κλείσει ραντεβού ενημερώνοντάς μας πως δεν θα μπορέσει να είναι παρών στον έλεγχο λόγω μόνιμης διαμονής του στην επαρχία και ο μηχανικός μας έφτασε στο προκαθορισμένο σημείο του ραντεβού για να διενεργήσει τον έλεγχο.
Κατά τον διαγνωστκό έλεγχο εγκεφάλου κινητήρα, το διαγνωστικό μας μηχάνημα κατέγραψε δύο σημαντικές βλάβες.
–
Η πρώτη βλάβη αφορούσε τον πολλαπλασιαστή και η δέυτερη βλάβη η οποία είναι και σημαντικότερη, αφορούσε την εσωτερική μνήμη (ROM) του εγκεφάλου!! Μια βλάβη η οποία είναι σχετικά σπάνια και ο μοναδικός τρόπος επίλυσής της είναι…. η αντικατάσταση του εγκεφάλου!
Αξίζει να σημειωθεί πως η συγκεκριμένη βλάβη δεν παρουσιάζει συνεχή συμπτώματα στην λειτουργία του κινητήρα αλλά σε πιο αραιές περιόδους, με αποτέλεσμα να μην γίνεται και εύκολα αντιληπτή…
Το πιο σημαντικό σύμπτωμα πέραν από τα ”ρεταρίσματα” και τις γενικές δυσλειτουργίες του κινητήρα, είναι πως ξαφνικά κατά την διάρκεια της οδήγησης ο κινητήρας παύει να λειτουργεί και όλοι, λίγο-πολύ, φανταζόμαστε σε τι συνέπειες μπορεί να οδηγήσει αυτό…
Στο δια ταύτα λοιπόν, ο μηχανικός μας βλέποντας αυτές τις βλάβες στο διαγνωστικό μηχάνημα, του δημιουργήθηκε η εύλογη απορία πως και δεν ανάβει η λυχνία βλάβης κινητήρα στο καντράν (check engine).
Για ακόμα μια φορά, ανακαλύπτει πως κάποιος ”μάστορας” έχει τοποθετήσει κομμάτι μονωτικής ταινίας εντός του καντράν και στο σημείο που βρίσκεται η λυχνία ώστε να αποκρύψει την βλάβη και να μην είναι αντιλιπτή από ένα ‘’κοινό’’ μάτι!!!
σ.σ: Το έχουμε συναντήσει αρκετές φορές στο παρελθόν…
Φοβερό τέχνασμα….
Γι’αυτό λέμε, πως είναι κρίμα τέτοια ‘’μυαλά’’ να μας φεύγουν στα ξένα!!!
Σημειωτέον πως ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου αναφέρει πως δεν το γνώριζε καθόλου και πως όταν το είχε παραλάβει μετά από μέρες από το συνεργείο που το είχε πάει για την επισκευή της βλάβης, τον ενημέρωσαν πως η αυτή διορθώθηκε και… όλα καλά!
Όταν τον ενημέρωσε ο μηχανικός μας για το θέμα, η έκπληξη ήταν εμφανής στα μάτια του!
Παντώς αξίζει να αναφέρουμε πως η βλάβη διορθώθηκε με τέτοιο ‘’επιστημονικό’’τρόπο που οι μηχανικοί της FIAT στο Τορίνο… θα έσκιζαν τα πτυχία τους!!!