 | 2024 - 07/07/2020 |
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Έτος 1ης ταξινόμησης διεθνώς2017 | |
|
Έτος 1ης ταξινόμησης στην Ελλάδα2017 | |
|
Αρ. ΠλαισίουTSMJYB82S005XXXXX | |
|
|
Περιβαλλοντική κατηγορία2015/45W - EURO 6 | |
|
|
|
|
|
Κιτ επισκευής ελαστικούΝαί | |
|
|
Αγορά ως (κατά δήλωση ιδιοκτήτη)Καινούριο | |
|
|
|
|
|
|
|
Αρχείο ServiceΕξουσιοδοτημένου | |
Τελευταίος έλεγχος ΚΤΕΟ(χλμ)0000 | |
|
|
Ιστορικό χιλιομέτρων (βάσει δ.τ.ε ΚΤΕΟ)Καλώς | |
|
|
|
|
|
ΒΟΗΘΕΙΑ | Σημαντικό εύρημα/φθορά | Μέτρια κατάσταση | Φυσιολογική φθορά | Καλώς | Δ-Ε • Δεν ελέχθηκε ή Ν/Α • Μη διαθέσιμο | 2 |
|
Ε-ΕΜΠΡΟΣ
•
Π-ΠΙΣΩ
•
Α-ΑΡΙΣΤΕΡΑ
•
Δ-ΔΕΞΙΑ
•
Κ-ΚΕΝΤΡΙΚΟ
| auto-report.gr |
|
|
 | 2024 - 07/07/2020 |
|
Π.Δ Κολώνες: Ιχνη βαφής Δ Μασπιέ (Δομικά): Ιχνη βαφής Π.Δ Θόλοι: Ιχνη βαφής |
|
|
Κανένα σημαντικό εύρημα |
|
|
Ηλεκτρικοί καθρέπτες Δ: Δυσλειτουργία AC-Κλιματισμός: Δυσλειτουργία |
|
|
Κανένα σημαντικό εύρημα |
|
|
ΒΟΗΘΕΙΑ | Σημαντικό εύρημα/φθορά | Μέτρια κατάσταση | Φυσιολογική φθορά | Καλώς | Δ-Ε • Δεν ελέχθηκε ή Ν/Α • Μη διαθέσιμο | 3 |
|
Ε-ΕΜΠΡΟΣ
•
Π-ΠΙΣΩ
•
Α-ΑΡΙΣΤΕΡΑ
•
Δ-ΔΕΞΙΑ
•
Κ-ΚΕΝΤΡΙΚΟ
| auto-report.gr |
|
|
 | 2024 - 07/07/2020 |
Ράμφη | |   | Κολώνες | |   | Μασπιέ (Δομικά) | |   | Θόλοι | |   | Πάτωμα | |   | Πάτωμα Πορτ-Μπαγκάζ | |   | Ορθότητα Αρ. Πλαισίου | |  | |
|
ΒΟΗΘΕΙΑ | Σημαντικό εύρημα/φθορά | Μέτρια κατάσταση | Φυσιολογική φθορά | Καλώς | Δ-Ε • Δεν ελέχθηκε ή Ν/Α • Μη διαθέσιμο | 4 |
|
Ε-ΕΜΠΡΟΣ
•
Π-ΠΙΣΩ
•
Α-ΑΡΙΣΤΕΡΑ
•
Δ-ΔΕΞΙΑ
•
Κ-ΚΕΝΤΡΙΚΟ
| auto-report.gr |
|
|
 | 2024 - 07/07/2020 |
Αμεσότητα ενεργοποίησης | |  | Συνολική λειτουργία | |  | Στάθμη λαδιού | |  | Θόρυβος καδένας | |  | Εξωτερικοί ιμάντες | |  | Τροχαλίες | |   | Βαλβίδες/Ωστήρια (θόρυβος) | |   | Διαρροή λαδιού | |  | Κάρτερ λαδιού | |  | Στάθμη αντιψυκτικού | |  | Διαρροή αντιψυκτικού | |   | Κατάσταση αντιψυκτικού | |   | Αντλία νερού | |  | Ψυγείο νερού | |  | Ψυγείο air-condition | |  | Intercooler | |  | Turbo | |   | Αντλία τιμονιού | |  | Εμφανής καύση λαδιού | |   | Εξαγωγή | |   | Εμφανής έλλειψη καταλύτη/DPF | |  | Βάσεις μηχανής | |   | |
*Σε ορισμένα μέρη του κινητήρα, στο Advanced πακέτο και μόνο, γίνεται επιπλέον χρηση εξειδικευμένου εξοπλισμού συνεργείου, για τον έλεγχο τους. |
|
ΒΟΗΘΕΙΑ | Σημαντικό εύρημα/φθορά | Μέτρια κατάσταση | Φυσιολογική φθορά | Καλώς | Δ-Ε • Δεν ελέχθηκε ή Ν/Α • Μη διαθέσιμο | 5 |
|
Ε-ΕΜΠΡΟΣ
•
Π-ΠΙΣΩ
•
Α-ΑΡΙΣΤΕΡΑ
•
Δ-ΔΕΞΙΑ
•
Κ-ΚΕΝΤΡΙΚΟ
| auto-report.gr |
|
|
 | 2024 - 07/07/2020 |
Χειροκίνητο κιβώτιο | Διαρροή: | |   | | Θόρυβος: | |  | | Εναλλαγή σχέσεων: | |  | Αυτόματο κιβώτιο | Διαρροή: | |   | | Θόρυβος: | |  | | Εναλλαγή σχέσεων: | |  | Βοηθ. κιβώτιο 4WD | Διαρροή: | |   | | Θόρυβος: | |  | | Εμπλοκή 4WD: | |  | Διαφορικό/ά | Διαρροή: | |   | | Θόρυβος: | |  | Δίσκος-Πλατό | | |  | Ημιαξόνια | | Ε.Α | | Καλώς | Ε.Δ | | Καλώς | Π.Α | | Καλώς | Π.Δ | | Καλώς |
|   | Κεντρικοί άξονες/σταυροί | | |  | Μπιλιοφόροι | | Ε.Α | | Καλώς | Ε.Δ | | Καλώς | Π.Α | | Καλώς | Π.Δ | | Καλώς |
|  | Ρουλεμάν τροχών | Θόρυβος: | Ε.Α | | Καλώς | Ε.Δ | | Καλώς | Π.Α | | Καλώς | Π.Δ | | Καλώς |
|  | | Τζόγος: | Ε.Α | | Καλώς | Ε.Δ | | Καλώς | Π.Α | | Καλώς | Π.Δ | | Καλώς |
|  | |
*Αναλόγως τον κατασκευαστή, σε ορισμένα αυτοκίνητα δεν δύναται να ελεγχθούν κάποια μέρη της μετάδοσης με τη χρήση φορητών ραμπών ανύψωσης(basic έλεγχος), λόγω πλαστικών καλυμμάτων προστασίας στο πάτωμα του αυτοκινήτου καθώς δεν δύναται να αφαιρεθούν. Στον advanced έλεγχο με χρήση επαγγελματικού αναβατορίου, υπάρχει η δυνατότητα αφαίρεσης των πλαστικών καλυμμάτων κινητήρα και μετάδοσης, πάντα με την σύμφωνη γνώμη του ιδιοκτήτη. |
|
ΒΟΗΘΕΙΑ | Σημαντικό εύρημα/φθορά | Μέτρια κατάσταση | Φυσιολογική φθορά | Καλώς | Δ-Ε • Δεν ελέχθηκε ή Ν/Α • Μη διαθέσιμο | 6 |
|
Ε-ΕΜΠΡΟΣ
•
Π-ΠΙΣΩ
•
Α-ΑΡΙΣΤΕΡΑ
•
Δ-ΔΕΞΙΑ
•
Κ-ΚΕΝΤΡΙΚΟ
| auto-report.gr |
|
|
 | 2024 - 07/07/2020 |
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΛΥΧΝΙΕΣ ΒΛΑΒΩΝ-ΔΥΣΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ (ΚΑΝΤΡΑΝ)
|
 CHECK ENGINE
|
 ΜΕΤΑΔΟΣΗ
|
 ΕΝΑΛΛΑΚΤΗΣ /ΜΠΑΤΑΡΙΑ
|
 ΥΠΟΒΟΗΘΗΣΗ ΤΙΜΟΝΙΟΥ
|
 ΠΙΕΣΗ ΛΑΔΙΟΥ
|
 START/STOP
|
 AIRBAG
|
 ABS
|
 ΠΕΔΗΣΗ
|
 ΠΙΕΣΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
|
 ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ
|
 ESP/TCS
|
|
ΚΩΔΙΚΟΙ ΒΛΑΒΩΝ ΚΑΙ ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ
|
|
# Β1504: Σύστημα κλιματισμού: Αισθητήρας ηλιοφάνειας.
|
|
Λειτουργία παραμέτρων κινητήρα | | (advanced) | Ενδεικτική καταγραφή χλμ εγκεφάλων | | (advanced) | |
ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΩΝ |
|
Ενδεικτική καταγραφή χιλιομέτρων ecu : 30.430 χλμ
Φυσιολογική απόκληση με τον χιλιομετρητή του κοντέρ.
|
|
*Ο έλεγχος παραμέτρων κινητήρα καθώς και ο έλεγχος καταγραφής χιλιομέτρων εγκεφάλων,αφορούν τον advanced έλεγχο και μόνο και είναι δεδομένα τα οποία συλλέγονται στα διαγνωστικά μηχανήματα της Autoreport από τους εγκεφάλους του αυτοκινήτου. Τα δεδομένα αυτά δύναται να είναι διαθέσιμα ή μη,ανάλογα τον κατασκευαστή ή/και το μοντέλο του αυτοκινήτου. |
|
ΒΟΗΘΕΙΑ | Σημαντικό εύρημα/φθορά | Μέτρια κατάσταση | Φυσιολογική φθορά | Καλώς | Δ-Ε • Δεν ελέχθηκε ή Ν/Α • Μη διαθέσιμο | 7 |
|
Ε-ΕΜΠΡΟΣ
•
Π-ΠΙΣΩ
•
Α-ΑΡΙΣΤΕΡΑ
•
Δ-ΔΕΞΙΑ
•
Κ-ΚΕΝΤΡΙΚΟ
| auto-report.gr |
|
|
 | 2024 - 07/07/2020 |
ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ / ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ (ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ) |
Φανοί | Φανοί: | | | | | | | | | | | | | 3ο Στοπ: | | | Φώτα led ημέρας: | | Λυχνίες πινακίδας | | |  | Ηλεκτρικά παράθυρα | | Ε.Α | | Καλώς | Ε.Δ | | Καλώς | Π.Α | | Καλώς | Π.Δ | | Καλώς |
|  | Ηλεκτρικές κλειδαριές | | Ε.Α | | Καλώς | Ε.Δ | | Καλώς | Π.Α | | Καλώς | Π.Δ | | Καλώς |
|  | Ηλεκτρικοί καθρέπτες | | |  | AC-Κλιματισμός | | |   | Καλοριφέρ | | |  | Ηχοσύστημα | | |  | Ηχεία | | |  | Κεντρική οθόνη | | |  | Κόρνα | | |  | Χειρ. Τιμονιού | | |  | Πλαφονιέρες | | |  | Ηλιοροφή | | |  | Κουκούλα | | |  | Υαλοκαθαριστήρες | | |  | |
Συνέχεια στην επόμενη σελίδα > |
|
ΒΟΗΘΕΙΑ | Σημαντικό εύρημα/φθορά | Μέτρια κατάσταση | Φυσιολογική φθορά | Καλώς | Δ-Ε • Δεν ελέχθηκε ή Ν/Α • Μη διαθέσιμο | 8 |
|
Ε-ΕΜΠΡΟΣ
•
Π-ΠΙΣΩ
•
Α-ΑΡΙΣΤΕΡΑ
•
Δ-ΔΕΞΙΑ
•
Κ-ΚΕΝΤΡΙΚΟ
| auto-report.gr |
|
|
 | 2024 - 07/07/2020 |
ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ / ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ (ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ) |
Πλυστικά παρ-μπριζ | | |  | Ηλ. Καθίσματα | | |  | Θερμ. Καθίσματα | | |  | Πρίζες 12V | | |  | Συναγερμός | | |  | Μπαταρία | Τάση: | |  | | Ισχύς: | | (advanced) | Δυναμό | | |  | |
*Η σωστή λειτουργία και απόδοση της μπαταρίας,αναφέρεται βάσει του ελέγχου την συγκεκριμένη χρονική στιγμή και μόνο και δεν δύναται να προβλεφθεί η σωστή μελλοντική της λειτουργία.Αυτό οφείλεται σε διάφορους παράγοντες όπως: Ο τύπος μπαταρίας,η ποιότητα κατασκευής της,η σωστή ή μη χρήση της καθώς και ο συνολικός αριθμός αποφορτίσεων. Ολα τα παραπάνω έχουν σαν αποτέλεσμα την δραστική μείωση της χωρητικότητας της (Ah) καθως και της ισχύος της A(EN) |
Κρεμαγιέρα/Ατέρμονας | Κατάσταση: | |  | | Τζόγος: | |  | Ψαλίδια/άξονες | | |  | Μπαλάκια | Κατάσταση: | |  | | Τζόγος: | |  | Ακρόμπαρα | Κατάσταση: | |  | | Τζόγος: | |  | Ημίμπαρα | | |  | Μπαράκια ζαμφόρ | Κατάσταση: | |  | | Τζόγος: | |  | Σινεμπλόκ ψαλιδιών | | |   | |
*Σε ορισμένες περιπτώσεις,ανάλογα τον κατασκευαστή ή/και το μοντέλο του αυτοκινήτου,ο οπτικός έλεγχος των σινεμπλόκ ψαλιδιών με χρήση των ραμπών ανύψωσης(basic) δεν είναι εφικτός και απαιτείται η χρήση επαγγελματικού αναβατορίου και εξειδικευμένου εξοπλισμού (advanced). |
Συνέχεια στην επόμενη σελίδα > |
|
ΒΟΗΘΕΙΑ | Σημαντικό εύρημα/φθορά | Μέτρια κατάσταση | Φυσιολογική φθορά | Καλώς | Δ-Ε • Δεν ελέχθηκε ή Ν/Α • Μη διαθέσιμο | 9 |
|
Ε-ΕΜΠΡΟΣ
•
Π-ΠΙΣΩ
•
Α-ΑΡΙΣΤΕΡΑ
•
Δ-ΔΕΞΙΑ
•
Κ-ΚΕΝΤΡΙΚΟ
| auto-report.gr |
|
|
 | 2024 - 07/07/2020 |
Δίσκοι | | Ε.Α | | Καλώς | Ε.Δ | | Καλώς | Π.Α | | Καλώς | Π.Δ | | Καλώς |
|  | Τακάκια | | Ε.Α | | Καλώς | Ε.Δ | | Καλώς | Π.Α | | Καλώς | Π.Δ | | Καλώς |
|  | Στάθμη υγρών | | |  | Πεντάλ φρένου | | |  | |
Ζάντες | | Ε.Α | | Γδάρσιμο/τα | Ε.Δ | | Γδάρσιμο/τα | Π.Α | | Γδάρσιμο/τα | Π.Δ | | Kαλώς |
|  | |
Ελαστικά | Ε.Α | Ε.Δ | Π.Α | Π.Δ | Κατάσταση | Μέση φθορά | Μέση φθορά | Μέση φθορά | Μέση φθορά | Διάσταση | 215/55/17 | 215/55/17 | 215/55/17 | 215/55/17 | Κατασκευαστής | CONTINENTAL | CONTINENTAL | CONTINENTAL | CONTINENTAL | Ημερομηνία | 2616 | 2616 | 2916 | 2916 | Βάθος πέλματος (mm) | 4,0 | 3,8 | 4,9 | 4,2 | |
|
ΒΟΗΘΕΙΑ | Σημαντικό εύρημα/φθορά | Μέτρια κατάσταση | Φυσιολογική φθορά | Καλώς | Δ-Ε • Δεν ελέχθηκε ή Ν/Α • Μη διαθέσιμο | 10 |
|
Ε-ΕΜΠΡΟΣ
•
Π-ΠΙΣΩ
•
Α-ΑΡΙΣΤΕΡΑ
•
Δ-ΔΕΞΙΑ
•
Κ-ΚΕΝΤΡΙΚΟ
| auto-report.gr |
|
|
 | 2024 - 07/07/2020 |
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ/ΦΑΝΟΠΟΙΕΙΑ
|
Π. Προφυλακτήρας
| - Εχει βαφτεί | |
|
Δ - Τόξο κολώνας
| - Εχει βαφτεί | Δ. Μασπιέ (εξωτ)
| - Εχει βαφτεί | Π.Δ Πόρτα
| - Ιχνη αποσυναρμολόγησης | Π.Δ Φτερό
| - Εχει επισκευαστεί | - Αλλαγμένο σημείο | Πόρτα πορτ-μπαγκάζ
| - Εχει βαφτεί | - Ιχνη αποσυναρμολόγησης | |
Κυρίως φανοί
| Ε.Α | | Καλώς | Ε.Δ | | Καλώς | Π.Α | | Καλώς | Π.Δ | | Καλώς |
| |
|
|
|
ΒΟΗΘΕΙΑ | Σημαντικό εύρημα/φθορά | Μέτρια κατάσταση | Φυσιολογική φθορά | Καλώς | Δ-Ε • Δεν ελέχθηκε ή Ν/Α • Μη διαθέσιμο | 11 |
|
Ε-ΕΜΠΡΟΣ
•
Π-ΠΙΣΩ
•
Α-ΑΡΙΣΤΕΡΑ
•
Δ-ΔΕΞΙΑ
•
Κ-ΚΕΝΤΡΙΚΟ
| auto-report.gr |
|
|
 | 2024 - 07/07/2020 |
ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
|
|
ΒΟΗΘΕΙΑ | Σημαντικό εύρημα/φθορά | Μέτρια κατάσταση | Φυσιολογική φθορά | Καλώς | Δ-Ε • Δεν ελέχθηκε ή Ν/Α • Μη διαθέσιμο | 12 |
|
Ε-ΕΜΠΡΟΣ
•
Π-ΠΙΣΩ
•
Α-ΑΡΙΣΤΕΡΑ
•
Δ-ΔΕΞΙΑ
•
Κ-ΚΕΝΤΡΙΚΟ
| auto-report.gr |
|
|
 | 2024 - 07/07/2020 |
Απόδοση κινητήρα | | |  | Μετάδοση | | |  | Σύστημα διεύθυνσης | | |  | Συστημα πέδησης | | |  | Αμορτισέρ | | |  | Ευθυγράμμιση | | |  | Ζυγοστάθμιση | | |  | Turbo | | |  | Υποβοήθηση τιμονιού | | |  | Χειρόφρενο | | |  | Τετρακίνηση | | |  | |
Φανοποιεία: | Αλλαγμένο Πίσω Δεξί φτερό.
Τα ίχνη βαφής που αναφέρονται στα σημεία της
δόμης, είναι λόγω της εργασίας αντικατάστασης του φτερού. |
Κλιματισμός: | Δυσλειτουργία του διζωνικού συστήματος κλιματισμού στην διαφοροποίηση της θερμοκρασίας οδηγού και συνοδηγού. Χρειάζονται καλιμπράρισμα οι μηχανισμοί των κλαπέτων διαχείρισης. |
Ηλεκτρικά: | Δυσλειτουργία στην ηλεκτρική ανάκλιση του δεξιού καθρέφτη. |
Τροχοί: | Θέλουν ρύθμιση οι αισθητήρες πίεσης ελαστικών. | |
|
ΒΟΗΘΕΙΑ | Σημαντικό εύρημα/φθορά | Μέτρια κατάσταση | Φυσιολογική φθορά | Καλώς | Δ-Ε • Δεν ελέχθηκε ή Ν/Α • Μη διαθέσιμο | 13 |
|
Ε-ΕΜΠΡΟΣ
•
Π-ΠΙΣΩ
•
Α-ΑΡΙΣΤΕΡΑ
•
Δ-ΔΕΞΙΑ
•
Κ-ΚΕΝΤΡΙΚΟ
| auto-report.gr |
|
|
 | 2024 - 07/07/2020 |
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ (κλικ για μεγέθυνση) |
| ΒΟΗΘΕΙΑ | Σημαντικό εύρημα/φθορά | Μέτρια κατάσταση | Φυσιολογική φθορά | Καλώς | Δ-Ε • Δεν ελέχθηκε ή Ν/Α • Μη διαθέσιμο | 14 |
|
Ε-ΕΜΠΡΟΣ
•
Π-ΠΙΣΩ
•
Α-ΑΡΙΣΤΕΡΑ
•
Δ-ΔΕΞΙΑ
•
Κ-ΚΕΝΤΡΙΚΟ
| auto-report.gr |
|
|
 | 2024 - 07/07/2020 |
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ (κλικ για μεγέθυνση) |
| ΒΟΗΘΕΙΑ | Σημαντικό εύρημα/φθορά | Μέτρια κατάσταση | Φυσιολογική φθορά | Καλώς | Δ-Ε • Δεν ελέχθηκε ή Ν/Α • Μη διαθέσιμο | 15 |
|
Ε-ΕΜΠΡΟΣ
•
Π-ΠΙΣΩ
•
Α-ΑΡΙΣΤΕΡΑ
•
Δ-ΔΕΞΙΑ
•
Κ-ΚΕΝΤΡΙΚΟ
| auto-report.gr |
|
|
|