AUTOREPORT

Υπηρεσία τεχνικού ελέγχου,

μεταχειρισμένων αυτοκινήτων.

Τρωάδος 4, Νέα Φιλαδέλφεια 143 42

210 2586004 - info@auto-report.gr

www.auto-report.gr

ΨΗΦΙΑΚΗ ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ
ΚΩΔΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΥ 2024
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ 07/07/2020
ΤΥΠΟΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ADVANCED
ΟΝΟΜΑ ΤΕΧΝΙΚΟΥ Σπύρος
ΤΟΠΟΣ Αθήνα
ΕΛΕΓΧΟΙ ΠΟΥ ΔΙΕΝΕΡΓΗΘΗΚΑΝ
ΟΠΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΟΠΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΠΑΤΩΜΑΤΟΣ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΠΑΤΩΜΑΤΟΣ ΣΕ ΑΝΑΒΑΤΟΡΙΟ TEST DRIVE ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ
ΒΟΗΘΕΙΑ
Σημαντικό
εύρημα/φθορά
Μέτρια
κατάσταση
Φυσιολογική φθοράΚαλώςΔ-Ε • Δεν ελέχθηκε ή
Ν/Α • Μη διαθέσιμο
1
Ε-ΕΜΠΡΟΣ Π-ΠΙΣΩ Α-ΑΡΙΣΤΕΡΑ Δ-ΔΕΞΙΑ Κ-ΚΕΝΤΡΙΚΟ auto-report.gr
2024 - 07/07/2020
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
 
ΜάρκαSUZUKI
Χλμ κατά την αγορά0000
ΜοντέλοS-CROSS
Χώρα εισαγωγής-
ΧρώμαMαύρο
Μηχανική μετατροπήΟχι
Αρ. ΚυκλοφορίαςΙΚΡ-ΧΧΧΧ
Φιμέ τζάμιαΝαι
Έτος 1ης ταξινόμησης διεθνώς2017
Αρ. Πορτών5
Έτος 1ης ταξινόμησης στην Ελλάδα2017
Αρ. Θέσεων5
Αρ. ΠλαισίουTSMJYB82S005XXXXX
Ρύποι(Co2 gr/χλμ)114
Κωδ. ΚινητήραD16AA
Περιβαλλοντική κατηγορία2015/45W - EURO 6
ΚαύσιμοΠετρέλαιο
ΡεζέρβαΟχι
Κυβισμός1598
ΕργαλείαΟχι
ΚιβώτιοΧειροκίνητο
Κιτ επισκευής ελαστικούΝαι
Αναγρ. Χλμ. Κοντέρ30.660
1ο κλειδίΚαλώς
Αγορά ως (κατά δήλωση ιδιοκτήτη)Καινούριο
2ο κλειδίΔ-Ε
 
 
ΕΓΓΡΑΦΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
 
Άδεια κυκλοφορίαςΝαι
Κάρτα καυσαερίωνΛηγμένη
Τύπος άδειαςΤρίπτυχο
Αρχείο ServiceΕξουσιοδοτημένο-Αντιπρ.
Τελευταίος έλεγχος ΚΤΕΟ(χλμ)0000
ΕγχειρίδιαΓνήσια
Ημερομηνία ελέγχου ΚΤΕΟ-
Ιστορικό χιλιομέτρων
(βάσει δ.τ.ε ΚΤΕΟ)
Καλώς
ΚΤΕΟ μέχρι-
 
ΒΟΗΘΕΙΑ
Σημαντικό
εύρημα/φθορά
Μέτρια
κατάσταση
Φυσιολογική φθοράΚαλώςΔ-Ε • Δεν ελέχθηκε ή
Ν/Α • Μη διαθέσιμο
2
Ε-ΕΜΠΡΟΣ Π-ΠΙΣΩ Α-ΑΡΙΣΤΕΡΑ Δ-ΔΕΞΙΑ Κ-ΚΕΝΤΡΙΚΟ auto-report.gr
2024 - 07/07/2020
Σύνοψη Κυρίως Ευρημάτων
ΔΟΜΗ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ
Π.Δ Κολώνες: Ιχνη βαφής
Δ Μασπιέ (Δομικά): Ιχνη βαφής
Π.Δ Θόλοι: Ιχνη βαφής
ΜΗΧΑΝΙΚΑ
Κανένα σημαντικό εύρημα
ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ / ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
Ηλεκτρικοί καθρέπτες Δ: Δυσλειτουργία
AC-Κλιματισμός: Δυσλειτουργία
ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
Κανένα σημαντικό εύρημα
ΒΟΗΘΕΙΑ
Σημαντικό
εύρημα/φθορά
Μέτρια
κατάσταση
Φυσιολογική φθοράΚαλώςΔ-Ε • Δεν ελέχθηκε ή
Ν/Α • Μη διαθέσιμο
3
Ε-ΕΜΠΡΟΣ Π-ΠΙΣΩ Α-ΑΡΙΣΤΕΡΑ Δ-ΔΕΞΙΑ Κ-ΚΕΝΤΡΙΚΟ auto-report.gr
2024 - 07/07/2020
ΔΟΜΗ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ
Ράμφη
ΑΚαλώς
ΔΚαλώς
Κολώνες
Ε.ΑΚαλώς
Ε.ΔΚαλώς
Κ.ΑΚαλώς
Κ.ΔΚαλώς
Π.ΑΚαλώς
Π.ΔΙχνη βαφής
Μασπιέ (Δομικά)
ΑΚαλώς
ΔΙχνη βαφής
Θόλοι
Ε.ΑΚαλώς
Ε.ΔΚαλώς
Π.ΑΚαλώς
Π.ΔΙχνη βαφής
Πάτωμα
Καλώς
Πάτωμα Πορτ-Μπαγκάζ
Καλώς
Ορθότητα Αρ. Πλαισίου
Καλώς
ΒΟΗΘΕΙΑ
Σημαντικό
εύρημα/φθορά
Μέτρια
κατάσταση
Φυσιολογική φθοράΚαλώςΔ-Ε • Δεν ελέχθηκε ή
Ν/Α • Μη διαθέσιμο
4
Ε-ΕΜΠΡΟΣ Π-ΠΙΣΩ Α-ΑΡΙΣΤΕΡΑ Δ-ΔΕΞΙΑ Κ-ΚΕΝΤΡΙΚΟ auto-report.gr
2024 - 07/07/2020
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Αμεσότητα ενεργοποίησης
Καλώς
Συνολική λειτουργία
Καλώς
Στάθμη λαδιού
Max
Θόρυβος καδένας
Ν/Α
Εξωτερικοί ιμάντες
Καλώς
Τροχαλίες
Καλώς
Βαλβίδες/Ωστήρια (θόρυβος)
Όχι
Διαρροή λαδιού
Καλώς
Κάρτερ λαδιού
Καλώς
Στάθμη αντιψυκτικού
Max
Διαρροή αντιψυκτικού
Όχι
Κατάσταση αντιψυκτικού
Καλή
Αντλία νερού
Καλώς
Ψυγείο νερού
Καλώς
Ψυγείο air-condition
Καλώς
Intercooler
Καλώς
Turbo
Καλώς
Αντλία τιμονιού
Ν/Α
Εμφανής καύση λαδιού
Όχι
Εξαγωγή
Καλώς
Εμφανής έλλειψη καταλύτη/DPF
Όχι
Βάσεις μηχανής
ΚΚαλώς
ΑΔ-Ε
ΔΚαλώς
*Σε ορισμένα μέρη του κινητήρα, στο Advanced πακέτο και μόνο, γίνεται επιπλέον χρηση εξειδικευμένου εξοπλισμού συνεργείου, για τον έλεγχο τους.
ΒΟΗΘΕΙΑ
Σημαντικό
εύρημα/φθορά
Μέτρια
κατάσταση
Φυσιολογική φθοράΚαλώςΔ-Ε • Δεν ελέχθηκε ή
Ν/Α • Μη διαθέσιμο
5
Ε-ΕΜΠΡΟΣ Π-ΠΙΣΩ Α-ΑΡΙΣΤΕΡΑ Δ-ΔΕΞΙΑ Κ-ΚΕΝΤΡΙΚΟ auto-report.gr
2024 - 07/07/2020
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Χειροκίνητο κιβώτιοΔιαρροή:
Καλώς
Θόρυβος:
Όχι
Εναλλαγή σχέσεων:
Σωστή
Αυτόματο κιβώτιοΔιαρροή:
Ν/Α
Θόρυβος:
Ν/Α
Εναλλαγή σχέσεων:
Ν/Α
Βοηθ. κιβώτιο 4WDΔιαρροή:
Καλώς
Θόρυβος:
Όχι
Εμπλοκή 4WD:
Σωστή
Διαφορικό/άΔιαρροή:
Καλώς
Θόρυβος:
Όχι
Δίσκος-Πλατό
Καλώς
Ημιαξόνια 
Ε.ΑΚαλώς
Ε.ΔΚαλώς
Π.ΑΚαλώς
Π.ΔΚαλώς
Κεντρικοί άξονες/σταυροί
Καλώς
Μπιλιοφόροι 
Ε.ΑΚαλώς
Ε.ΔΚαλώς
Π.ΑΚαλώς
Π.ΔΚαλώς
Ρουλεμάν τροχώνΘόρυβος:
Ε.ΑΚαλώς
Ε.ΔΚαλώς
Π.ΑΚαλώς
Π.ΔΚαλώς
Τζόγος:
Ε.ΑΚαλώς
Ε.ΔΚαλώς
Π.ΑΚαλώς
Π.ΔΚαλώς
*Αναλόγως τον κατασκευαστή, σε ορισμένα αυτοκίνητα δεν δύναται να ελεγχθούν κάποια μέρη της μετάδοσης με τη χρήση φορητών ραμπών ανύψωσης(basic έλεγχος), λόγω πλαστικών καλυμμάτων προστασίας στο πάτωμα του αυτοκινήτου καθώς δεν δύναται να αφαιρεθούν.
Στον advanced έλεγχο με χρήση επαγγελματικού αναβατορίου, υπάρχει η δυνατότητα αφαίρεσης των πλαστικών καλυμμάτων κινητήρα και μετάδοσης, πάντα με την σύμφωνη γνώμη του ιδιοκτήτη.
ΒΟΗΘΕΙΑ
Σημαντικό
εύρημα/φθορά
Μέτρια
κατάσταση
Φυσιολογική φθοράΚαλώςΔ-Ε • Δεν ελέχθηκε ή
Ν/Α • Μη διαθέσιμο
6
Ε-ΕΜΠΡΟΣ Π-ΠΙΣΩ Α-ΑΡΙΣΤΕΡΑ Δ-ΔΕΞΙΑ Κ-ΚΕΝΤΡΙΚΟ auto-report.gr
2024 - 07/07/2020
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΛΥΧΝΙΕΣ ΒΛΑΒΩΝ-ΔΥΣΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ (ΚΑΝΤΡΑΝ)

CHECK ENGINE

ΜΕΤΑΔΟΣΗ

ΕΝΑΛΛΑΚΤΗΣ
/ΜΠΑΤΑΡΙΑ

ΥΠΟΒΟΗΘΗΣΗ
ΤΙΜΟΝΙΟΥ

ΠΙΕΣΗ ΛΑΔΙΟΥ

START/STOP

AIRBAG

ABS

ΠΕΔΗΣΗ

ΠΙΕΣΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ

ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ

ESP/TCS
ΚΩΔΙΚΟΙ ΒΛΑΒΩΝ ΚΑΙ ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ
# Β1504: Σύστημα κλιματισμού: Αισθητήρας ηλιοφάνειας.
Λειτουργία παραμέτρων κινητήρα
Καλώς
(advanced)
Ενδεικτική καταγραφή χλμ εγκεφάλων
Ναι
(advanced)
ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΩΝ
Ενδεικτική καταγραφή χιλιομέτρων ecu : 30.430 χλμ
Φυσιολογική απόκληση με τον χιλιομετρητή του κοντέρ.
*Ο έλεγχος παραμέτρων κινητήρα καθώς και ο έλεγχος καταγραφής χιλιομέτρων εγκεφάλων,αφορούν τον advanced έλεγχο και μόνο και είναι δεδομένα τα οποία συλλέγονται στα διαγνωστικά μηχανήματα της Autoreport από τους εγκεφάλους του αυτοκινήτου. Τα δεδομένα αυτά δύναται να είναι διαθέσιμα ή μη,ανάλογα τον κατασκευαστή ή/και το μοντέλο του αυτοκινήτου.
ΒΟΗΘΕΙΑ
Σημαντικό
εύρημα/φθορά
Μέτρια
κατάσταση
Φυσιολογική φθοράΚαλώςΔ-Ε • Δεν ελέχθηκε ή
Ν/Α • Μη διαθέσιμο
7
Ε-ΕΜΠΡΟΣ Π-ΠΙΣΩ Α-ΑΡΙΣΤΕΡΑ Δ-ΔΕΞΙΑ Κ-ΚΕΝΤΡΙΚΟ auto-report.gr
2024 - 07/07/2020
ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ / ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ (ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ)
ΦανοίΦανοί:
Ε.ΑΚαλώς
Ε.ΔΚαλώς
Π.ΑΚαλώς
Π.ΔΚαλώς
3ο Στοπ:
Καλώς
Φώτα led ημέρας:
Καλώς
Λυχνίες πινακίδας
Καλώς
Προβολείς ομίχλης 
ΑΚαλώς
ΔΚαλώς
Ηλεκτρικά παράθυρα 
Ε.ΑΚαλώς
Ε.ΔΚαλώς
Π.ΑΚαλώς
Π.ΔΚαλώς
Ηλεκτρικές κλειδαριές 
Ε.ΑΚαλώς
Ε.ΔΚαλώς
Π.ΑΚαλώς
Π.ΔΚαλώς
Ηλεκτρικοί καθρέπτες 
ΑΚαλώς
ΔΔυσλειτουργία
AC-Κλιματισμός
Δυσλειτουργία
Καλοριφέρ
Καλώς
Ηχοσύστημα
Καλώς
Ηχεία
Καλώς
Κεντρική οθόνη
Καλώς
Κόρνα
Καλώς
Χειρ. Τιμονιού
Καλώς
Πλαφονιέρες
Καλώς
Ηλιοροφή
Ν/Α
Κουκούλα
Ν/Α
Υαλοκαθαριστήρες
Καλώς
Συνέχεια στην επόμενη σελίδα >
ΒΟΗΘΕΙΑ
Σημαντικό
εύρημα/φθορά
Μέτρια
κατάσταση
Φυσιολογική φθοράΚαλώςΔ-Ε • Δεν ελέχθηκε ή
Ν/Α • Μη διαθέσιμο
8
Ε-ΕΜΠΡΟΣ Π-ΠΙΣΩ Α-ΑΡΙΣΤΕΡΑ Δ-ΔΕΞΙΑ Κ-ΚΕΝΤΡΙΚΟ auto-report.gr
2024 - 07/07/2020
ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ / ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ (ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ)
Πλυστικά παρ-μπριζ
Καλώς
Ηλ. Καθίσματα
Ν/Α
Θερμ. Καθίσματα
Καλώς
Πρίζες 12V 
ΕKαλώς
ΠKαλώς
Συναγερμός
Καλώς
ΜπαταρίαΤάση:
Καλή
Ισχύς:
Καλή
(advanced)
Δυναμό
Καλώς
*Η σωστή λειτουργία και απόδοση της μπαταρίας,αναφέρεται βάσει του ελέγχου την συγκεκριμένη χρονική στιγμή και μόνο και δεν δύναται να προβλεφθεί η σωστή μελλοντική της λειτουργία.Αυτό οφείλεται σε διάφορους παράγοντες όπως: Ο τύπος μπαταρίας,η ποιότητα κατασκευής της,η σωστή ή μη χρήση της καθώς και ο συνολικός αριθμός αποφορτίσεων. Ολα τα παραπάνω έχουν σαν αποτέλεσμα την δραστική μείωση της χωρητικότητας της (Ah) καθως και της ισχύος της A(EN)
ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ
Κρεμαγιέρα/ΑτέρμοναςΚατάσταση:
Καλώς
Τζόγος:
Καλώς
Ψαλίδια/άξονες
Καλώς
ΜπαλάκιαΚατάσταση:
Καλώς
Τζόγος:
Καλώς
ΑκρόμπαραΚατάσταση:
Καλώς
Τζόγος:
Καλώς
Ημίμπαρα
Kαλώς
Μπαράκια ζαμφόρΚατάσταση:
Καλώς
Τζόγος:
Καλώς
Σινεμπλόκ ψαλιδιών
Καλώς
*Σε ορισμένες περιπτώσεις,ανάλογα τον κατασκευαστή ή/και το μοντέλο του αυτοκινήτου,ο οπτικός έλεγχος των σινεμπλόκ ψαλιδιών με χρήση των ραμπών ανύψωσης(basic) δεν είναι εφικτός και απαιτείται η χρήση επαγγελματικού αναβατορίου και εξειδικευμένου εξοπλισμού (advanced).
Συνέχεια στην επόμενη σελίδα >
ΒΟΗΘΕΙΑ
Σημαντικό
εύρημα/φθορά
Μέτρια
κατάσταση
Φυσιολογική φθοράΚαλώςΔ-Ε • Δεν ελέχθηκε ή
Ν/Α • Μη διαθέσιμο
9
Ε-ΕΜΠΡΟΣ Π-ΠΙΣΩ Α-ΑΡΙΣΤΕΡΑ Δ-ΔΕΞΙΑ Κ-ΚΕΝΤΡΙΚΟ auto-report.gr
2024 - 07/07/2020
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΕΔΗΣΗΣ
Δίσκοι 
Ε.ΑΚαλώς
Ε.ΔΚαλώς
Π.ΑΚαλώς
Π.ΔΚαλώς
Τακάκια 
Ε.ΑΚαλώς
Ε.ΔΚαλώς
Π.ΑΚαλώς
Π.ΔΚαλώς
Στάθμη υγρών
Max
Πεντάλ φρένου
Καλώς
ΤΡΟΧΟΙ/ΕΛΑΣΤΙΚΑ
Ζάντες 
Ε.ΑΓδάρσιμο/τα
Ε.ΔΓδάρσιμο/τα
Π.ΑΓδάρσιμο/τα
Π.ΔKαλώς
 
ΕλαστικάΕ.ΑΕ.ΔΠ.ΑΠ.Δ
ΚατάστασηΜέση φθοράΜέση φθοράΜέση φθοράΜέση φθορά
Διάσταση215/55/17215/55/17215/55/17215/55/17
ΚατασκευαστήςCONTINENTALCONTINENTALCONTINENTALCONTINENTAL
Ημερομηνία2616261629162916
Βάθος πέλματος (mm)4,03,84,94,2
ΒΟΗΘΕΙΑ
Σημαντικό
εύρημα/φθορά
Μέτρια
κατάσταση
Φυσιολογική φθοράΚαλώςΔ-Ε • Δεν ελέχθηκε ή
Ν/Α • Μη διαθέσιμο
10
Ε-ΕΜΠΡΟΣ Π-ΠΙΣΩ Α-ΑΡΙΣΤΕΡΑ Δ-ΔΕΞΙΑ Κ-ΚΕΝΤΡΙΚΟ auto-report.gr
2024 - 07/07/2020
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ/ΦΑΝΟΠΟΙΕΙΑ
Ε. Προφυλακτήρας
- Καλώς
Ε.Α Φτερό
- Καλώς
Α - Τόξο κολώνας
- Καλώς
Ε.Α Πόρτα
- Καλώς
Α Καθρέφτης
- Καλώς
Α Μασπιέ (εξωτ)
- Καλώς
Π.Α Πόρτα
- Βαθούλωμα/τα
Π.Α Φτερό
- Βαθούλωμα/τα
Ουρανός/κουκούλα
- Καλώς
Π. Προφυλακτήρας
- Εχει βαφτεί
Ε. Παρμπρίζ
- Καλώς
Καπό
- Καλώς
Ε.Δ Φτερό
- Καλώς
Δ - Τόξο κολώνας
- Εχει βαφτεί
Ε.Δ Πόρτα
- Καλώς
Δ Καθρέφτης
- Καλώς
Δ. Μασπιέ (εξωτ)
- Εχει βαφτεί
Π.Δ Πόρτα
- Ιχνη αποσυναρμολόγησης
Π.Δ Φτερό
- Εχει επισκευαστεί
- Αλλαγμένο σημείο
Π. Παρμπρίζ
- Αλλαγμένο
Πόρτα πορτ-μπαγκάζ
- Εχει βαφτεί
- Ιχνη αποσυναρμολόγησης
Κυρίως φανοί
Ε.ΑΚαλώς
Ε.ΔΚαλώς
Π.ΑΚαλώς
Π.ΔΚαλώς
Προβολείς ομίχλης
ΑΚαλώς
ΔΚαλώς
3ο Στοπ
Καλώς
ΒΟΗΘΕΙΑ
Σημαντικό
εύρημα/φθορά
Μέτρια
κατάσταση
Φυσιολογική φθοράΚαλώςΔ-Ε • Δεν ελέχθηκε ή
Ν/Α • Μη διαθέσιμο
11
Ε-ΕΜΠΡΟΣ Π-ΠΙΣΩ Α-ΑΡΙΣΤΕΡΑ Δ-ΔΕΞΙΑ Κ-ΚΕΝΤΡΙΚΟ auto-report.gr
2024 - 07/07/2020
ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
Τιμόνι
- Καλώς
Μεσαία κονσόλα
- Καλώς
 
Ταμπλό
- Καλώς
Κεντρική κονσόλα
- Καλώς
Λεβιές ταχυτήτων
- Καλώς
 
Ε.Α Πόρτα
- Καλώς
Π.Α Πόρτα
- Καλώς
Πορτ-μπαγκάζ
- Καλώς
 
 
Ουρανός/Σκιάδια
- Ζημιά
Ε.Δ Πόρτα
- Καλώς
Π.Δ Πόρτα
- Καλώς
 
Συνοδηγού
- Καλώς
Οδηγού
- Καλώς
 
 
Πίσω σειρά
- Καλώς
ΒΟΗΘΕΙΑ
Σημαντικό
εύρημα/φθορά
Μέτρια
κατάσταση
Φυσιολογική φθοράΚαλώςΔ-Ε • Δεν ελέχθηκε ή
Ν/Α • Μη διαθέσιμο
12
Ε-ΕΜΠΡΟΣ Π-ΠΙΣΩ Α-ΑΡΙΣΤΕΡΑ Δ-ΔΕΞΙΑ Κ-ΚΕΝΤΡΙΚΟ auto-report.gr
2024 - 07/07/2020
TEST DRIVE
Απόδοση κινητήρα
Φυσιολογική
Μετάδοση
Καλώς
Σύστημα διεύθυνσης
Καλώς
Συστημα πέδησης
Καλώς
Αμορτισέρ
Καλώς
Ευθυγράμμιση
Καλώς
Ζυγοστάθμιση
Καλώς
Turbo
Καλώς
Υποβοήθηση τιμονιού
Καλώς
Χειρόφρενο
Καλώς
Τετρακίνηση
Καλώς
 
ΓΕΝΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ
Κλιματισμός:
Δυσλειτουργία του διζωνικού συστήματος κλιματισμού στην διαφοροποίηση της θερμοκρασίας οδηγού και συνοδηγού. Θελουν καλιμπράρισμα τα κλαπέτα κατανομής.
Κλιματισμός:
Δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας για την καταγεγραμμένη βλάβη στον αισθητήρα ηλιοφάνειας. Αυτό οφείλεται στο οτι το αυτοκίνητο βρισκόταν σε κλειστό χώρο με αποτέλεσμα να μην διεγείρεται ο αισθητήρας απο τον ήλιο και συνεπώς η μονάδα ελέγχου του κλιματισμού να το ''αναγνώριζει'' σαν παροδική δυσλειτουργία. Κοινό χαρακτηριστικό σε αρκετά συστήματα κλιματισμού.
TPMS:
Θέλουν ρύθμιση οι αισθητήρες πίεσης ελαστικών.
Ε.Δ καθρέφτης:
Δυσλειτουργία στην ηλεκτρική ανάκληση του καθρέφτη.
Π.Δ φτερό:
Αλλαγμένο Πίσω Δεξί φτερό. Τα ίχνη βαφής που αναφέρονται στα σημεία της δόμης, είναι λόγω της αντικατάστασης του φτερού.
ΒΟΗΘΕΙΑ
Σημαντικό
εύρημα/φθορά
Μέτρια
κατάσταση
Φυσιολογική φθοράΚαλώςΔ-Ε • Δεν ελέχθηκε ή
Ν/Α • Μη διαθέσιμο
13
Ε-ΕΜΠΡΟΣ Π-ΠΙΣΩ Α-ΑΡΙΣΤΕΡΑ Δ-ΔΕΞΙΑ Κ-ΚΕΝΤΡΙΚΟ auto-report.gr
2024 - 07/07/2020
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ (κλικ για μεγέθυνση)
ΒΟΗΘΕΙΑ
Σημαντικό
εύρημα/φθορά
Μέτρια
κατάσταση
Φυσιολογική φθοράΚαλώςΔ-Ε • Δεν ελέχθηκε ή
Ν/Α • Μη διαθέσιμο
14
Ε-ΕΜΠΡΟΣ Π-ΠΙΣΩ Α-ΑΡΙΣΤΕΡΑ Δ-ΔΕΞΙΑ Κ-ΚΕΝΤΡΙΚΟ auto-report.gr
2024 - 07/07/2020
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ (κλικ για μεγέθυνση)
ΒΟΗΘΕΙΑ
Σημαντικό
εύρημα/φθορά
Μέτρια
κατάσταση
Φυσιολογική φθοράΚαλώςΔ-Ε • Δεν ελέχθηκε ή
Ν/Α • Μη διαθέσιμο
15
Ε-ΕΜΠΡΟΣ Π-ΠΙΣΩ Α-ΑΡΙΣΤΕΡΑ Δ-ΔΕΞΙΑ Κ-ΚΕΝΤΡΙΚΟ auto-report.gr